- Критично оцінювати достовірність інформації.
- Вибирати вид читання у відповідності поставленого завдання(ознайомлювальне, пошукове чи оглядове).
- Працювати з текстами художнього стилю , розуміти їх специфіку.
Шляхи усунення недоліків.
- Особистий зміст навчання , його практичну направленість.
- В урахуванні вікових особливостей учнів.
- Приділяти більше уваги обдарованим учням.
- Приймати участь у всіх конкурсах , олімпіадах.
- Учителям впроваджувати в практику своєї роботи ідуї компетентнісного орієнтованого навчання.
- Складати плани роботи та знаходити нові методи та прийоми для покращення знань та умінь учнів які мають початковий рівень навчання.
Проблеми , над вирішенням яких буде працювати МО :
1 Продовжувати підвищення науково – методичного та професійного рівня вчителів.
2 Формування комунікативних умінь, соціокультурних навичок на основі використання комунікативних технологій навчання.
3 Психологічні та методичні особливості навчання іноземної мови у перших класах.
4 Розвиток здібностей учнів використання іноземних мов.
5 Впровадження нових технологій в практику роботи .
Травень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |